Den enda (och faktiskt ganska så roliga) nackdelen...

Dethär med att vara föräldraledig och hemma hela dagarna innebär ett stort probelm i vår familj. Ett dyrt, tisdkrävande problem som stavas R E N O V E R I N G. Jag blir alldeles galen! Jag vill måla om, tapetsera, flytta väggar och fixa precis överallt. Nya möbler, nya lösningar. Nya färger, nya sätt. Jag tröttnar på det vi har och vill göra om, göra bätre.

När man jobbar och är iväg hela dagarna hinner man ju inte riktigt se alla brister som hemmet har. Nu har jag ju i snitt 45 extra timmmar varje vecka som jag går här hemma och det är mycket tid - räcker gott för att komma på flera renoveringsbehov varje vecka.

Tur jag har en färghandlare till man! 

Just nu letar jag dock tips och idéer till en kombierad (och relativt liten) tvättstuga och groventré och där har just sjäva färghandlaren inte så mycket att bidra med. Där är jag tacksam för den stora inspirationskällan internet!

Och ärligt talat, dethär är faktiskt den enda nackdelen som jag kan komma på när det gäller föräldraledigheten, det kunde ju ha varit bra mycket värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0