Hemmamys och dåligt samvete

Ja, myser hemma är verkligen vad vi gör nu! Vi vaknar, alla förflyttar sig till vår säng och där ligger vi sedan och fascineras av lillebror. Vardagen rullar ju visserligen på lite smått, utan uppehåll, då Lovis måste iväg till skolan varje dag, men utöver det är det inte mycket som händer här... 

Och en dag som denna, då solen strålar och det är alldeles lagom kallt, då får jag så dåligt samvete för att jag inte tar tillvara på det vackra och ger mig ut! Nu har jag dock skickat ut M och Freja, och när jag lägger mig på sängen, luktar lillebror i nacken och fäller några eftersläntrande baby-blues-tårar över hur fantastisk han är, då tänker jag att det kommer fler vackra dagar, fler vintrar. Men inga fler småbröder... 💙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0