Alla sover, utan jag...

Nu ligger jag här i sängen på Öland, jag har kommit ur semester-sömnen, tydligen, och vaknar tidigt...

Lovis, min modiga unge, har sovit i tält på tomten inatt! Visserligen med två lite äldre kompisar (12 och 10 år) men ändå, hon vågar och har sovit två hela nätter nu! 

Så underbart det är att träffa familjen efter några dagar ifrån varandra! Jag har inte träffat tjejerna på 5 dagar, galet länge! De hade saknat mamma och mamma hade saknat dem. Mycket! Freja hon kramade mig så härligt hårt och ville inte släppa, sen berättade hon på sitt fantastiska sätt om deras vecka. Gullunge, hon har världens mysigaste röst och sätt att berätta och uttala orden på!
Marcus är det lättare att vara ifrån på nåt sätt, men det var såklart härligt att träffa honom också! ;-)

Idag väntar en dag på stranden. Det är det riktig högsommarvärme, det känns redan! Härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0