Vardagslunken

Det är en lunk som jag faktiskt trivs ganska så bra med. Just nu är vi inne i en bra vardagslunk, där det liksom flyter på. (Ja, förutom tvätten då, den kommer nog aldrig att flyta på här hos oss...)

Vi lämnar och hämtar två nöjda, glada barn som hela dagarna fått leka med sina kompisar. Väl hemma leker de med varandra, och när det är dags att lägga sig så tycker de alltid att de har fått leka för lite. Det skrattas och fnittras här hemma, sådär ljuvligt lyckligt att jag får ont i magen av tacksamhet. Hela hösten har varit varm och solig, och torr! Först senaste veckan som det har regnat, och då tycker jag faktiskt att det är mysigt! Jag njuter av att ta på mysbyxorna, tända lite ljus och kura ihop mig här hemma.

Kort sagt, livet känns härligt vardagslyxigt just nu. Och bloggandet ska jag ta upp igen, för jag saknar det faktiskt.

 
En bild från förra hösten, syskonkära redan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0