Det nya livet löper på...

Haha, jo men visst! Jag har börjat springa. (eller alltså, springa... jag kanske mer joggar.. Men ändå!)
Det går inte speciellt snabbt och blir inte särskilt långt, men jag springer hela tiden. Och jag tycker faktiskt att det är roligt! :-) Och skönt, avkopplande.
Jag har inga direkta mål uppsatta, men tänker att jag borde fundera igenom detdär noga snart, och ha genomtänkta mål att jobba mot. Vet bara inte om jag ska ha mål kring tiden, längden eller vikten?

I övrigt är nog våren här, på riktigt! Jag njuter av solen och de ljusa kvällarna, och energin som det för med sig. Imorgon har jag tagit mig en extra ledig dag och planerar att njuta för fullt! Jag o tjejerna ska plantera lite blommor, jag har lovat Freja lekparken och så ska vi på ko-släpp på kvällen. Eller på kofest, som Lovis säger. Vi förväntar oss en solig och skön dag, och planerar fredagsmys på en filt i gröngräset innan själva kofesten går av stapeln.

Men fredagen inleder jag med ett pass på gymmet, heja mig!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0