Söndag igen!

Ja, så var ännu en helg till ända. Helgerna springer iväg och det känns aldrig som om tiden räcker till allt vi tänker att vi ska göra.

Denna helgen har mina kusiner varit här. De blir 11 och 13 senare i år, och Lovis och Freja fullkomligt älskar dem!! Vi började i pulkabacken, och hade tänkt grilla korv till lunch. Till vår stora besvikelse, och förvåning, var det grillning förbjuden i hela pulkabacken... Vi fick ta med oss grillen och korven hem, och grilla hemma istället.. Det blev trots allt en härlig dag ute. :-) Sen var Lovis iväg på kalas, så jag och stortjejerna såg på film och myste i soffan lite. Innan mello-mys (där vi hejade på Robin eller Ulrik eftersom e var sötast!) blev det ett bad i badtunnan; härligt som alltid! När vi badar undrar jag varför vi inte gör det varje kväll, men sen går det ändå ett tag till nästa gång..

Idag har alla barnen varit ute och lekt i snön, M har varit i skogen och jag har legat i soffan, läst min bok och sett film. Lyxig söndag!! Vi började dessutom dagen med frukost- och fikabuffe på lokala kondiset, så det har varit en bra dag! :)

Nu väntar en lugn kväll i soffan innan veckan drar igång igen. Förra veckan var tjejerna sjuka, så vi vabbade hela veckan. Nu längtat de, allra mest Lovis, efter sina kompisar så att hon blir tokig... ;) Det blir bra med förskola imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0