Huvudvärk!

Ja, det är vad som har präglat denna dag... Antagligen beror det på att jag vaknade 04.40 imorse, och kunde inte somna om. Hopplöst!! Denna sömnbrist, mitt stora problem är att jag inte kan somna om. Vad än anledningen är till att jag vaknar; är klockan över 04 så somnar jag ytterst sällan om..

Lovis följde med dagis-bästisen hem idag efter förskolan, hennes mamma hämtade dem vid 14. Så när jag kom vid 15.30 och skulle hämta Freja var hon själv (av systrarna, det fanns ju fler kompisar där) på förskolan. Men enligt personalen så klarar hon det bra, hon är inte så beroende av Lovis längre. Det känns skönt, och nästan allra mest för Lovis skull. Hon är så ansvarsfull och så snäll, jag är rädd att hon bara blir storasyster när Freja behöver henne, att hon släpper sina egna lekar och kompisar för att ta hand om Freja om hon någon gång behöver det. Så det är skönt att höra att Freja klarar sig bra själv! Och efter sommaren ska hon ju vara där själv när Lovis börjar skolan.

Nej, nu blir det läggdags, huvudvärken kanske kan sovas bort!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0