Måndag morgon, och ny motivation!

Jaha, så var även den helgen slut. Det går galet fort! Vi har dock hunnit med en hel del i helgen, känns det som. Inget fixande hemma som vi hade tänkt men mycket mys med familjen, träffa vänner och en hel del motion.

Jag har nämligen fått ny motivation till det hälsosamma livet. (Kan tyckas att det är aningen sent, med tanke på att vi redan är inne i maj och jag i januari tänkte att detta skulle vara sommaren då jag trivdes med att vara på stranden igen... Men bättre sent än inte alls!!?!) Och nu tänker jag att om jag skriver om det här, kanske jag blir ännu mer taggad att fortsätta - när folk liksom vet om att jag börjat...

Jag kommer inte skriva några mått eller kilon, så modig är jag inte! ;) Men jag kommer skriva om hur det går och om hur många cm och kilon som jag minskar (??).

Imorse mätte och vägde jag mig, nu blir det att kämpa på till nästa måndag! Och just idag känns det som om det kommer gå hur bra som helst, motivationen är på topp!! :) Hoppas bara att den känslan håller i, och inte försvinner fram vid lunch, som den brukar göra för mig... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0