Fackmöte och hostig älskling!

Idag har vi haft stort möte på jobbet med facket. Eller facken, det är två fack som så att säga passar oss. Båda var med idag, likaså politiker och högsta ledningen.

Vi är inte nöjda med våra löner kontra det arbete vi gör, och det var det mötet handlade om. Vet inte om det gör någon skillnad med jag tycker att det var ett bra möte. Och efteråt kunde jag konstatera att vår chef är bra fantastisk! Han visade tydligt att han förstår ledningen och situationen, men att han också stöder oss i kampen och förstår vårt missnöje.

Väl hemma sov minsta lilla hjärtat, fast inte så gott kanske... Stackarn hostar och hostar! <3

Lovis satt vaken och väntade på mig, så vi har myst och läst bok och gjort "loppa" - mys!!


Kommentarer
Postat av: Em

Spejsig bakgrund! Texten blev dock väldigt svårläst...

Jag fick hem ett fint papper med lönekriterier idag, och en kommentar som lät förstå att det inte har så stor betydelse egentligen.. lagom uppmuntrande. Kram pårej!

2012-03-20 @ 22:55:14
URL: http://parentes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0