Det blir inte alltid som man tänkt sig...

... men ibland blir det ganska bra ändå.

Denna helgen skulle jag och M ha åkt till Göteborg med fina vänner, barnen skulle på sitt håll och vi skulle få en helg på egen hand. Planen var bio, god middag, drinkar och hotellnatt följt av hotellfrukost.
Istället har Lovis haft ont i magen till och från hela veckan och natten mellan torsdag och fredag sov hon inte många timmar... Vi vågade inte åka och istället fick det bli en dag hemma.

Idag har hon trots allt varit pigg och vi var i skogen och filade med pappa o farfar som jobbade lite. Världens finaste älsklingar valde dammsugare i affären och njöt för fullt av dem, solen och farfars sällskap.

Sen tillbringades eftermiddagen på J:s baksida, Lovis lekte med M och även Freja hängde på. Freja var även mäkta stolt över att få åka på skottkärran med Danne, tyvärr hade jag ingen kamera till hands. ;) Underbart att se tjejerna leka, deg var ett tag sedan nu då vi varit sjuka och de har nyfödda lilla S, men idag så! De hoppade studsmatta och lekte för fullt, sen kramades dem och pussades - på kinden som vi övat! ;) - när det var dags för oss att åka hem och lördagsmysa. Lilla M vinkade på oss och gick sedan in till mamma J som gått in tidigare för att amma. De börjar verkligen bli stora, älskade ungarna!! <3

Nu sover övriga medlemmarna i min fina familj, och jag har just vaknat efter någon timmas slumrande i soffan. Missade slutet av melodifestivalen, men antar att jag inte missade speciellt mycket. Men nu är det läggdags, imorgon väntar brunch hos familjen A. Det väntas bli en finfin söndag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0