Jag undrar...

... varför jag är så dålig på att skriva, när jag varje dag tänker att jag ska göra det?! Och jag dessutom tycker att det är väldigt roligt!

Igår överraskade vi fina J som fyllt 30! Då hon inte själv bjöd in till fest fick vi ordna det på egen hand. ;) Hon fick ett sms på morgonen med information om att vara färdig klockan 16, och hennes sambo hade fått veta vad han skulle packa ner i en väska.

Vi åkte till Axtorp sunhouse, mitt ute i ingenstans klev vi rakt in i sommaren. J hade egentligen önskat sig en resa till solen, men det var lite utöver vår budget... ;) Fast här satt vi i solstolar i sanden, underbart mjuk sand, och drack juice, åt frukter och hade tjejmys. Tjejmys med vuxna tjejer, hör inte till vanligheterna nu för tiden! ;)
Det var helt underbart! Varmt så man blev svettig, sanden mellan tårna, "sommarljud" i högtalarna och finaste vännerna!
Sen åkte vi hem till mig för lite paj-middag och god efterrätt.

Förutom min svägerska, som fyller nu om mindre än en vecka, är det nog bara jag kvar som ännu inte fyllt 30. (ja, och så alla de som inte förväntas fylla 30...) Undras om, och isåfall hur, jag ska fira??

Avslutar med en bildkavalkad på finaste lillan (som för övrigt fyller 2 nästa lördag!!) som tog sig ett litet äventyr häromdagen. Jag tittade på från bakom hörnet på garaget och såg hur hon släpade sin cykel hela vägen från baksidan ut på vägen. Älskade, företagsamma unge! <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Tack för en underbar eftermiddag/kväll!!! Superbra idé för en soltörstande kvinna i sina bästa (och tröttaste;-)) år!!! Kram på dig vännen!!!

2012-06-19 @ 11:11:58
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Mimmy

Åh vilka underbara vackra flickor du har! Blir alldeles varm i hjärtat :D
Och din Gustav, kan inte beskriva hur jag beklagar det fastän vi inte ens känner varandra. Är väl bara sån jag är.

Och väldigt fin och mysig blogg har du, jag kommer lätt börja följa den. Behövs fler fina bloggar :)

2012-07-03 @ 20:22:54
URL: http://mimmy.spotlife.se
Postat av: Mimmy

Åh vilka underbara vackra flickor du har! Blir alldeles varm i hjärtat :D
Och din Gustav, kan inte beskriva hur jag beklagar det fastän vi inte ens känner varandra. Är väl bara sån jag är.

Och väldigt fin och mysig blogg har du, jag kommer lätt börja följa den. Behövs fler fina bloggar :)

2012-07-03 @ 20:23:26
URL: http://mimmy.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0