Julbord och träningsvärk!

I helgen var vi på ett mycket trevligt julbord med Marcus jobb. Eller ja, med hans jobbarkompisar, och alla respektive. Efter en jobbig vecka var jag inte alls upplagd egentligen, ville bara kura in mig i sköna soffan, se en film o somna tidigt. Men men. Ibland får man offra sig. Och ganska ofta är det väl värt det! :) Det var det i lördags. För jag hade superskoj! Trevligt mingel innan, god julmat på Peos lada. Bra uppträde och riktigt håll-i-gång tills bussen gick hem! Konstigt bara att det alltid är som roligast, precis i slutet...?

I lördags morse var jag på gymmet med C, som hade förberett ett ordentligt pass! :) Men jag missade nog att stretcha benen ordentligt, för nu -efter några timmars dans uppepå det- kan jag inte gå! Jag brukar egentligen tycka att träningsvärk är skönt; man vet ju att man har gjort något vettigt! Men nu, nu finns det inget skönt alls med den! Fruktansvärt, jag kunde inte ens ha tjejerna i knät i söndags... Men, det känns ju att jag gjort något vettigt! ;) (även om det hade varit mer vettigt att stretcha ordentligt...)

I veckan är det lucia, Frejas första luciatåg. :) Tror dock inte att hon kommer vara med, hon kommer nog bli en sån unge som springer till mamma istället. :) Spännande att se! :)

Dags att hoppa in i duschen, tandläkarbesök väntar för tjejerna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0