hemmadag!

Ikväll skulle vi egentligen haft middag här, för hela gänget i middagsklubben. Men då Freja fick feber natten till igår fick vi ställa in det. Istället har vi haft en riktig hemmadag, bakat och lagat mat, städat och pysslat. Lyssnat på massa julmusik och slått i julklappar. Så det blev ganska så bra, ändå!
 
Jag började morgonen med sovmorgon. Jag sov till halv nio, minns inte när jag gjorde det senast! Så tack för den, världens bäste M! Direkt iväg till gymmet där jag bestämt träff med C, och en timma senare lämnade jag gymmet alldeles genomsvett. Underbart! Nu gäller det bara att hålla i detta, och att komma iväg själv efter jul, när gratismånaden gått ut för mina träningskompisar... Verkligen inte min starka sida! Men å andra sidan så chockar jag mig själv ganska så mycket bara genom att åka till gymmet, så vem vet!? =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0