Mammas hjärta...

...är ett prickigt litet hjärta idag! Lovis har fått vattkoppor.. Igår såg jag en prick på ryggen, men tänkte inte så mycket på det. Imorse hade en prick blivit 40, och diagnosen var självklar.

Jag måste säga att jag blev ganska glad, dels att hon får det medan hon är relativt liten (det sägs ju bli värre med åren!) och dels kom det ganska så bra i tiden. Innan vi börjar jobba och man ändå är hemma, för att vabba i flera veckor är ingen större hit... Förhoppningsvis får även Freja det, så har de det gjort sen.

Än så länge kliar det inte så värst på henne, hoppas det håller sig så!

Nu ska vi göra oss iordning och åka och hyra film, köpa vindruvor och inhandla pysselmaterial. Och duktigaste lilla hjärtat är helt införstådd med att hon inte kan komma med in i affären "jag väntar i bilen. Jag fyller ju snart fyra år, jag vågar det" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0