längtar till sommarn!

Har insett att mitt humör verkligen är väderberoende! Skiner solen är jag glad, har massa energi och lust att hitta på saker. Är det dåligt, och speciellt som nu; snöslask, då vill jag bara stanna inne och göra inget.

I veckan pratade Lovis och jag om sommaren.

Jag: tänk sen, när vi kan gå ut utan jacka, och bada i bassängen. Och leka i sandlådan.
Lovis: Ja, och när vi kan dricka saft på trappan. Och äta kex på trappan. Och fika på trappan. Och äta mat på trappan. Och äta bullar på trappan. Och äta frukost på trappan. Och äta muffins på trappan. Och äta köttbullar på trappan, och så.
Jag (kan nästan inte låta bli att skratta): Ja, och vi kan cykla och blåsa såpbubblor, och ta ut sparkcykeln.
Lovis: Ja, och vi kan ha picnic på trappan, och äta chokladkex på trappan. Och Freja kan äta välling på trappan, och äta gröt på trappan och så.

Hahaha, underbara unge! Undrar om vi åt mycket på trappan förra året...??

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, stor tummeupp:D

2011-03-20 @ 19:33:00
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Marléne

Ni måste ju ha en helt fantastisk trappa!! ;)

2011-03-29 @ 15:58:56
Postat av: mammaV

hahaha, ja, Marléne, ni borde verkligen komma ner i sommar och prova denna fantastiska trappa! ;)

2011-03-31 @ 08:37:44
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0