packar!

Vi håller på och packar, tjejerna och jag. Marcus jobbar några timmars, sen ska vi på en liten minisemster till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Lovis längtar!

"mamma, jag drömmer om det huset som vi ska sova i"
"mamma, ska vi inte åka snart, jag längtar till Pippi"
"mamma, jag funderar på Rasmus på luffen och sådär"

Vi har haft mina föräldrars hund här i några dagar då de är ute med sin båt, och vovven är åksjuk. Så igår var han bunden i lång lina på trädgården, och Lovis höll på att binda och greja med linan. "Kenzo, om råttan kommer på natten, då drar du bara i snöret, så kommer jag jättefort!"

Hon laddar för fullt! ♥

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

trevlig och läsvänlig blogg du har =)

2011-06-04 @ 23:14:38
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0