vilken härlig dag!

Klockan är halv tre, och vi går fortfarande i pyjamas här hemma... Vi har städat lite, lagat mat och ätit den. Det är typ det enda nyttiga vi gjort idag. Sen har vi lekt, byggt lego, målat, pärlat, spikat och myst i soffan framför en film. Känns som vi har hunnit hur mycket som helst! Och som sagt, nästan halva dagen är kvar.

Ikväll vill jag plocka bort julen, men Lovis började gråta och sa "nej mamma, jag kommer sakna tomtarna då! de kan vara här hela sommaren..." Så några tomtar kanske kan få vara kvar ett tag till (inte ändå till sommaren, dock) men granen ska ut idag! Blir knäpp på hur den barrar!

Nej, nu ska jag nog återgå till det som jag gör allra bäst; mysa med mina fantastiska flickor!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sus

Du kan vara säker på att den tid du är tillsammans med dina barn kommer du aldrig att ångra eller tycka var slöseri med tid.Mycket annat inser man så småningom var kanske inte så viktigt....Det är så sant det alla sa till en när barnen var små, tiden går så fort....Barnen har vi endast till låns.

Ett mycket gott år önskar jag dig och din familj.

Kram från Sus

2011-01-05 @ 18:08:00
Postat av: Åsa

Men Vickan! Det låter som om du fått otroligt mycket nyttigt gjort idag. Slår vad om att leka med barnen är en större samhällsinsats än vad många gör på sina jobb så fortsätt med det!

Kram

2011-01-07 @ 09:34:36
Postat av: Vickan

SUS - Visst är det så! Barnen är små en gång, och tiden med dem får man aldrig igen. Försöker att njuta av dem varje dag!

Detsamma till dig, hoppas att nya året börjat bra!



ÅSA - Så ska jag se på det, att jag gör en samhällsinsats varje dag jag går runt i pyjamasen och myser! ;) Tack!



kram!!

2011-01-07 @ 12:12:27
URL: http://hemligarummet.blogg.se/
Postat av: jossan

pärla, bygga och mysa är väldigt nyttigt!!! både barnen och själen mår bra av det:)

2011-01-07 @ 19:47:47
URL: http://josefinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0