mer pyssel åt mammorna!

Nu sover Freja, men pigg är hon då inte riktigt än. Inget mer som kommit upp, men hon har inte heller fått i sig något direkt under eftermidagen... Stackars liten älskling, det gör ont i hela mig när hon är dålig! Hon är så himla liten...! Lovis var över två år första gången hon var riktigt dålig, och det var jobbigt med - med Freja är ju himla liten! ♥

Imorgon ska jag och tjejerna hämta mina föräldrar på flygplatsen, de har varit på Kanarieöarna en vecka. Åh vad härligt att få lämna snö och slask för sol och bad en vecka! Jaja, jag får ju fint här hemma och det ger nästan lika mycket energi som solen! =) Imorgon kommer snälla D igen och ska spackla i hallen nere, sen ska den målas vit. Fantastiskt att ha tillgång till proffshjälp! Annars hade inget blivit gjort från grunden här hemma nu, varken jag eller M har nog den energin eller lusten för tillfället.

Förra veckan var jag hemma hos en fin vän och scrappade litegrann. Så himla skönt att få en kväll utan barn, och så mysigt att bara få sitta ner och pyssla och snacka. Mer sånt!

Haha, Lovis har lagt sig men får ligga i sängen och leka en stund med dockorna som hon har i dockskåpet. Hon är duktig och slutar leka när vi säger till. Men nu ropade hon "mamma, du måste säga till mig, jag är trött nu" Haha, så nu har jag sagt till henne och det har tystnat från hennes säng. Freja sover också, M tittar på hockey. Kanske att jag då skulle passa på att gå ner till lekrummet där jag satt upp skrivbordet och alla pysselsaker och ha en liten pysselstund!

Kommentarer
Postat av: jossan

hörru du, nu tycker jag att det blir lite för få inlägg här från din sida;) kram på dig!

2011-01-31 @ 15:32:48
URL: http://josefinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0