fredagsmys!

Jodå, visst somnade Lovis sen. Tyvärr nästan samtidigt som Freja vaknade, så jag kunde inte passa på att sova. Fick istället lite tid med Frejan. ♥ Hon är så härlig, skrattar hela tiden och det allra bästa hon vet är när man pussar eller killar henne under hakan. Hon skrattar så hon kiknar. Likaså när man gör tittut, det är också fantastiskt kul just nu. Underbart är det, att få äran att följa henne varje dag. Att få ta del av alla små stunder och de stora framstegen och utvecklingen som händer hela tiden. Ibland funderar jag på vem jag var innan jag blev mamma, men jag kan inte riktigt minnas. Jag känner mig så fulländad nu, och har svårt att komma ihåg hur jag kände mig innan, då inga av mina små solstrålar eller deras storebror invaderat mitt hjärta! ♥

Lovis vaknade sen, efter nästan 2½ timmas vila. Det första hon sa var "nu mår jag bra igen!" så vi hoppas på att det var något snabbt övergående, och inte kommer tillbaka. Sen satt hon och sjöng en egenskriven låt, hon skriver så många sångtexter, vår sångfågel. =) "jag är glad, jag är så glad, så glad så glad..."
- varför är du glad? undrade jag.
- för jag har min mamma, min pappa och mig Freja.
- och jag är så glad för jag har dig!!
- men! är du inte glad för att du har Freja??

Omtänksamma lilla älskling, ingen får glömmas bort! Nu tittar hon på film och dricker cola. "det är bra för magen, tror jag" Haha, ja det tror jag med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0