"Säg såhär! Gör såhär!"

Lovis hela värld är en enda stor lek just nu. Hon hittar lekar i varje situation, och de flesta lekarna leder hon. "Vi leker att du är storasyster, du ska gå till skolan. Fråga fröken vad du har för läxor". Jag frågar, får svar och sedan nya direktiv. ;)

En favoritlek är när jag grejar i köket, och Lovis kramar sig fast runt mitt ben. "Nu leker vi att du ska gå till kylen och inte vet vad det är som har fastnat på ditt ben"

Sen ska jag försöka gå, och bli jätteöverraskad när jag ser att det är hon! ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, dessa lekar;) Malva har "stapplat runt" som freja idag och jag ska vara vickan. Vad gör vickan då?? jagar breja såklart!

2011-12-14 @ 14:40:43
URL: http://josefinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0