varför...

... är det så svårt att komma igång med saker som man måste göra? Jag måste åka till affären, och har tänkt i snart 1 timma att jag ska ge mig iväg. Ändå är jag kvar här hemma..? Det lär ju inte bli lättare ju längre dagen går?

Marcus och Lovis är i badhuset, Lovis hade verkligen sett fram emot detta! Varje morgon har hon frågat vilken dag de ska åka och bada, och imorse när jag sa att vi måste ta på oss kläder, för när pappa kommer hem ska ni till badhuset. "åh, är det idag??" frågade hon, med sådär förväntansfull röst.

Själv är jag trött, efter en vecka med förlyld liten älskling och därmed lite sömn om nätterna, och nu dessutom en ond hals och en dundrande huvudvärk, ska det bli skönt med en kväll i soffan. Det var ju bara den där lilla detaljen att jag måste åka till affären, inann jag kan sätta mig i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0