nu är det fredagsmys...

Den sången har Lovis gått och sjungt på hela veckan, och imorse när jag sa att det var fredag, sträckte hon upp armarna i luften och skrek "yihooooo". Älskade fantastiska unge, jag hoppas att hon förstår hur underbart hon gör mitt liv!!

Nu är hon och pappa M på badhuset, det har blivit lite av deras fredagstradition, och jag vet inte vem av dem som ser mest fram emot det. =) Lovis har idag packat sin väska med lite allt möjligt. Baddräkt, handduk och puffar, docka och en bok. Och så en handduk som pappa kan torka fötterna på. Och sin pluttis. Alltså, det är så himla roligt! Lovis har en tavla som hängt uppe på väggen med hjälp av kludd tidigare. Jag har nu flyttat på tavlan, och den står numer på en tavellist. Kluddet behövdes alltså inte mer. Lovis tog då bort kluddet och gjorde en stor boll av det, och detta är nu hennes "pluttis". Pluttisen ska med överallt, och på natten sätter hon fast det på sänggaveln. Hon blir helt tokig om hon inte hittar det, och letar tills det är tillbaka. Haha, jag skrattar bara jag tänker på det, härliga unge! I snart två veckor har hon hållt på med pluttisen nu... =)

Freja o jag har haft en myseftermiddag, vi har legat på golvet och busat. Hon skrattar så härligt, det värmer hela hjärtat! Och jag blir återigen så facinerad av att jag får henne så glad, att hon mår så bra när hon är med mig. Ljuvligt, är vad det är!

Men nu ringde M o mina badare är på väg hem, så Freja o jag får nog sätta fart o göra hemmet fredagsmysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0