höstmys!

Idag har det åter varit en såndär underbar höstdag. Solen skiner och himmelen är blå, och löven är underbart vackra!! Det är sådana dagar jag inser att jag blivit gammal, eller om jag bara är lite sentimental, för jag får liksom inte nog av sådana dagar. Jag vill bara gå ut, och aldrig gå in. Det är så vackert ute, och jag blir så lycklig av sådant väder!

J och jag tog med oss barnen till en härlig lekpark idag, och fotade dem. Jag är som helt sjuk i min vilja att fota och föreviga tjejerna i olika miljöer och situatione. Jag älskar att ta fina kort på dem! Hur som helst fick vi underbara foton bland alla höstlöv. Tjejerna fick såklart leka också, det var inte bara fotografering på schemat.. ;) Det är så underbart att se dem tillsammans, Lovis och lilla M. De har kännt varann nästan hela livet, eller iallafall hela Ms liv, och det märks.

Dessutom är det bara lördag idag, och hela lediga söndagen är kvar! (säger jag som vart ledig i 4 månader och planerar att vara det i 16 månader till...) men det är ju mysigt att vara lediga alla tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, men mest fotografering, leken var ju för att få bra bilder;) hoppas att du fick klart rummet igår!! kram

2010-10-18 @ 10:31:37
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Vickan

Haha, jaja, ok då... ;)

Nja, så klart som det går att få det, det känns fortfarande så tomt liksom, men vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska kännas mysigare att sätta mig där. Du får väl komma hit o hjälpa mig, du har ju liksom öga för såntdär!!

2010-10-19 @ 12:11:38
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0