Älsklingen pysslar!

Lovis har pysslat ihop en fin tavla till morfar som fyllde år.


Vill bara visa en tavla som Lovis gjorde till morfar när han fyllde år häromveckan. Hon älskar att få pyssla, och blir så lycklig när jag tar fram mina scrapsaker och hon får skapa fritt. Knappar och snören och klistermärken blir tillsammans såhär fint!
Sen så skriver hon så bra också! LOVIS har hon skrivit helt själv, utan hjälp. I morfar kan hon M O F, de andra bokstäverna har jag först skrivit på ett annat papper och så har hon härmat.

Duktigaste älsklingen, jag blir så stolt över henne! Det behövs förresten inte att hon själv kan skriva flera bokstäver fast hon inte ens är tre år, jag är så stolt över henne ändå! Som tex idag, när vi gick med vagnen, och hon körde den själv, svämmar hjärtat över av stolthelt! En så fin liten älskling jag har!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0