älskade unge!

Sedan Freja kom har Lovis haft många funderingar på detta med bäbisar, och att de ligger i magen innan de kommer. Och att även hon låg i magen innan hon kom. Hon vill ofta att jag ska berätta, och jag berättar hur vi längtade och längtade efter henne, och tillslut kom hon äntligen ut, och vi var så glada att hon hade kommit till oss.

Så igår, när vi åker till Gustav, har vi följande konversation i bilen;

Lovis: Mamma, innan låg jag i din mage.
Mamma: Ja, det gjorde du.
L: Sen längtade och längtade jag efter dig och pappa, så då kom jag ut. Och ni var så glada för att jag hade kommit till er.
M: Ja, det var vi verkligen!
L: Ni kunde faktiskt inte få nog av mig!

Nej, älskade lilla unge, det kunde vi faktiskt inte! Och det kan vi inte nu heller!!


Kommentarer
Postat av: Em

Men, vad kul att hitta din blogg, visste inte att du hade en! Du har just skaffat dig en ny läsare :D

2010-10-05 @ 08:46:06
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha, härligt självförtoende! Hon är ju en direkt Lottakopia i sitt prat hon;)

2010-10-05 @ 13:36:35
URL: http://josefinkans.blogg.se/
Postat av: Vickan

Em - jag har ju ganska precis börjat skriva, så det är inte så konstigt om du inte visste! =) Men kul att du läser!!



Jossan - ja, självförtroendet är det inget fel på hos lilla "lotta" här inte, hon kan ju faktiskt allting... ;)

2010-10-06 @ 11:50:01
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0