bloggtorka...

Åh, vad längesen det var jag skrev! Förkylda barn, hängig man, julbestyr och en ond hals är några av anledningarna... Freja, lilla stackaren, har varit så snorig! Känns alldeles fruktansvärt att hon varit så dålig, när hon är så liten... Mammas lilla hjärta! Lovis verkar iallafall ha hämtat sig bra efter sin förkyldning och öroninflammation, och idag är hon på förskolan för sista gången innan jullovet. Ska bli så härligt att ha henne hemma sen. ♥

M har också varit hängig, och nu verkar det som det är min tur. Väldigt typiskt eftersom det imorgon är tänkt att jag ska ut med finste vännerna! Lite afterwork är väl tanken, och sen får vi väl se om vi orkar gå vidare.. ;) Vi kanske är helt slut efter lite afterwork och bara vill åka hem, energin är ju inte på topp, om man säger så... Sen måste jag erkänna att det känns sådär att lämna Freja en hel kväll så, så vi får väl se. Jag kanske åker hem för att jag saknar henne, helt enkelt. ;) Får väl iallafall försöka hålla mig lugn idag, så jag kan följa med alls.

Det har gått så fort, den här december. Det är bara en vecka kvar till julafton, förstår inte var tiden tog vägen... Jag hade så mycket tankar på hur jag skulle förbereda inför julen i år, när jag är hemma och allt... Men ändå så har bara typ hälften av sakerna blivit gjorda, det är så mysigt att bara ligga i soffan med Freja på magen. Jag får verkligen inte nog av henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0