Det hålls ändå aldrig..

I många år gav jag nyårslöften, om precis allt möjligt. Träning och kost har väl kommit och gått mest varje år, för aldrig har jag lyckats uppnå det jag lovat. Ett helt år, liksom!

Förra året tänkte jag om, hittade ett måtto jag tycker om och gav ett nyårsmål istället för ett nyårslöfte. 

Det tänker jag hålla fast vid! Tycker att jag lyckades ganska bra redan förra årer, jag fokuserade mer på mig och hur jag tänker o känner. Både på jobbet och privat. Stod f@ast vid saker jag tror på, stod på mig och sa ifrån när det behövdes. Sa nej till saker som behövde prioriteras bort i mycket större utsträckning än jag brukat göra.

Men, det finns fortfarande saker för mig att jobba på och framför allt behöver jag jobba på känslan att alla "stå upp för" och "säga nej" är okej. Så mitt mål får stå kvar även inför 2016. Och detdär med löften, det struntar jag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0