Sjykstugan som aldrig tog slut!

Ja hjälp, veckorna bara springer förbi, redan april. Vi har varit sjuka, mer eller mindre, i flera veckor nu. Alvar som var världens solstråle har varit ledsen och närhetssökande, men ändå inte varit nöjd i famnen. Han har velat äta mest hela tiden och totalvägrat att ligga för sig själv. Det pågick så länge att jag tillslut trodde att detdär var hans nya grej, missnöjd bäbis. Men senaste veckan har han mer och mer blivit sig själv, glad och nöjd med livet. Vilket uppskattas av alla oss andra! 

Nu är dock magsjukan här igen. Inte alls en välkommen gäst, så mycket kan jag säga. Först Freja och nu ikväll också Lovis. Även Alvar kräktes rejäkt när han åt innan, men hur vet man om det är magsjuka, eller bara hör till?

Jag tycker nog att jag är värd några dagars semester när vi hittar ut på andra sidan, denna vinter har onekligen gått i sjukans tecken i denhär familjen. En massage ska jag nog unna mig, åtminstone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0