en liten lillebror

Ja, det blev ett långt uppehåll från bloggen, men ett väldigt innehållsrikt sådant. Vi har blivit en till i familjen sedan sist, en liten lillebror. 💙

Efter en ganska så orolig och tuff graviditet föddes han utan minsta krusidull och komplikation. Min helt klart bästa förlossning och en alldeles perfekt liten pojke landade på mitt bröst.

Tänk att en så liten person kan väcka så stora känslor. Lyckan är ofantlig och det faktum att det blev just en lillebror känns så helande, på nåt sätt. Inte så att Gustav saknas mindre eller att lillebror ersätter honom, men han gör familjen hel. Han knyter ihop vår barnaskara och jag känner mig mer komplett än jag gjort tidigare. 

Han är ljuvlig! Rund om kinderna och stora fina ögon som tittar alldeles nyfiket omkring sig. 9 dagar gamal idag och än så länge en riktig sömntuta. Systrarna älskar honom och nästan slåss om vem som ska få hålla honom, byta blöjan, välja kläder, köra vagnen... Ja, allt som har med lillebror att göra helt enkelt. Vilken lycka att få en egen liten bäbis att rå om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0