Nytt år, nya möjligheter!

Jag tänker så ofta att jag ska skriva, och har massor som jag vill skriva om. Men jag tar mig inte tiden, tråkigt nog!
Jag älskar att läsa tillbaka och känner mig glad vid tanken på att tjejerna kommer kunna läsa om denhär tiden, när de blir större.

Julen är förbi, men äntligen kom snön! Jag skulle egentligen vilja börja om nu, julförbereda på nytt med julklappar, godis, advents-stjärnor och mys! Knappt hinner julen plockas bort förrän min längtan kommer igen!

Julen var så härlig! 2013 är nog allmänt ett av våra bästa år hittills, konstaterade jag och M för någon vecka sedan. Först sommaren som bjöd på fler stranddagar än jag kan räkna, fantastiska semestrar och allra bästa sällskapet hela tiden. 






Sen kom hösten, som knappt var någon höst utan bara en lång, härlig sensommar!






Och sen julen, men lång ledighet och massa tid för mys och lek, och lite bråk (men det hör väl liksom till med en 6-åring och en 3,5-åring i huset...?). 

Julafton firades med Marcus familj, och Tomten gjorde stor succé även om Freja kände sig osäker och inte vågade sig fram...




Vi firade med min familj en dag i mellandagarna, då var vi 17 personer här hos oss. 




Året avslutades med de allra finaste av vänner, god mat och mycket skratt!







Och det nya året har börjat bra! 
Återstår att se om det blir ett bloggande år, men det är min intention! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0