Plötsligt händer det, väl??

Jag trivs bra både på och med mitt jobb! Jag tycker om mina kollegor och mina arbetsuppgifter, jag känner att jag har gjort rätt val och har aldrig ångest av att gå dit. Jag tycker tillochmed att det är roligt!

Men sen så är jag ledig en dag. Börjar med mys i soffan, frukost framför en film med en tjej på varje sida. Läser en bok medan de badar och njuter av detdär underbara fnittret som de så ofta bjuder på. Pysslar lite, myser och slappar. 

Och tänker att dethär är ju livet. Ledighet, att ta dagen som den kommer. Att inte ha några måsten utan njuta av stunden.

Så ja, nu blir det till att spela på lotto snart, och hoppas på storvinst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0