Bonusdag hemma!

Ja, Lovis var så snorig och hostig inatt så hon fick vara hemma idag. Freja har dock varit svår att lämna på förskolan sista veckorna, så jag kände att det var bra om hon kunde gå en stund, för att det inte ska bli ett allt för långt uppehåll. Så Lovis o jag har haft en riktig bonusdag! Underbart att få det ibland, vi satt i soffan och tittade på film, målade naglarna och pratade tjejsnack. :) Efter ett tag fick hon feber, och somnade ganska snabbt. Jag övervägde att ta tag i lite tvätt och städ, men det slutade med att jag låg i soffan, åt glass med chokladsås och strössel och lyssnade på "prostens barnbarn". ;)

Imorgon åker jag till Malmö direkt efter jobbet. Jag ska träffa mina fina aupair-vänner! Det är över ett år sedan vi sågs sist, alla tillsammans, så det ska bli då roligt! Så nu är det dags att krypa i säng, det lär bli en helg utan överdrivet mycket sömn!! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0