Sköna kväll!

Nu när jag jobbar tycker jag att kvällarna är viktigare än vad jag tyckte när jag var mammaledig. Sådär att få lite lugn o ro och bara kunna sitta i soffan i slappa en stund.

Just idag somnade båda tjejerna utan diskussioner, men det är inte alltid det händer. Inte alls ofta, om jag ska vara ärlig, och det ska man väl vara? ;) Det slår liksom sällan fel, somnar en så krånglar den andra. Sover den ena hela natten så vaknar den andra ett par gånger. Men ikväll så, båda låg nöjt kvar i sina sängar och somnade innan jag hunnit ner för trappen, nästan.

Återstår att se om det betyder att de båda kommer vakna inatt istället... ;)

Nu har iaf min fina man ordnat mat, så nu blir det lite mys innan sängdags!


Kommentarer
Postat av: we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

Här har vi haft en av de där jobbiga kvällarna, när ingen ville somna...men men, det ska va bra och det ska va dåligt emellanåt :)

2012-03-14 @ 21:38:08
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0