Växasäng...

Var visst vad Freja behövde! M lade henne vid 19.15 igår, var in och stoppade tillbaka nappen strax efter 20. Hon sover fortfarande. I sin säng!!

Nästan så man blir lite orolig... ;)

Idag ska vi packa litegrann för imorgon åker jag och M till Stockholm. Vi ska hälsa på kompisar och stanna till söndag. Freja ska vara hos mina föräldrar och Lovis har önskat att få sova en natt hos moster L o hennes P och sen en natt hos moster J o hennes W. Lovis tycker det ska bli fantastiskt spännande, framförallt det faktum att hon ska förflytta sig på lördagen. :)

Får passa på att åka iväg nu, för ses när jag börjar jobba vill jag väl knappast åka ifrån barnen på helgerna, när man knappt träffar dem på veckorna heller...

Nu har Freja vaknat och ligger här med mig o Lovis och myser.
Det är nog detta jag kommer sakna allra mest sen, lugna morgnar med inga måsten. Bara mysa så länge man vill! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0