Stor, men liten, tjej...

Idag lovade jag Lovis att hon och jag skulle ha fredagsmys i soffan och att hon skulle få somna i mitt knä. Jag skulle bara söva Freja först.

Lovis såg nog verkligen fram emot lite mamma-Lovis tid och gick och tog på sin bästa pyjamas, hämtade våra kuddar och gjorde iordning för myser.

När Freja väl hade somnat, sov Lovis redan... :( Hon är alltid väldigt trött om kvällarna och detta med mys i soffan blir det inte så mycket av då hon ofta är allt för trött. Jag längtar så tills hon verkligen orkar vara med på fredags- och lördagsmys!

Imorgon ska vi till mina föräldrar på eftermiddagen, och sedan ha lördagsmys tillsammans med dem. Då är det fångarna på fortet, det enda program som faktiskt få Lovis att orka vara vaken ett tag till. ;)

Då M inte är hemma får Lovis sova i min säng. Jag gillar inte att sova själv, gör ju aldrig det längre så jag känner mig alltid halv när jag går och lägger mig ensam. Är M hemma så somnar jag hellre i soffan än att gå och lägga mig i sängen själv, jag tycker helt enkelt inte om det. Så nu passar jag på att få krama Lovis hela natten!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0