Hemma!

Hemma igen efter en helhelg i Stockholm. Vi har haft det jättebra; ätit massa god mat, shoppat, fikat, gått promenad på Djurgården, myst, pratat minnen, sovit och druckit drinkar på trevligt uteställe. Och säkert lite till.

Tjejerna har haft det jättebra på sitt håll, Lovis har sovit en natt hos moster L, där hon vart i lekparken, ätit pannkakor, lekt skola, myst i soffan och ätit chokladboll på café. Sen sov hon en natt hos moster J där de också varit i lekparken, ätit hamburgare, myst i soffan, skrivit läxböcker, skickat brev till våran kung Carl Gustafsson, spelat lite på mosters Iphone, ätit godis och längtat efter mamma. Tillslut kom det lite längtan, och det känns lite bra i mammahjärtat! Samtidigt så var hon så nöjd över sin helg, och berättade gång på gång om allt roligt de gjort!

Freja har sovit hos mormor o morfar och vart en liten solstråle hela helgen! Hon har ätit, sovit o lekt om vartannat. Idag var de en sväng till gamlafarfar som fyller 75 idag, och fick bästa presenten i form av kramar av liten älskling! Mina föräldrar hade ärenden till stan så de lämnade av Freja hos J, där vi var o skulle hämta Lovis. Jag öppnade ytterdörren när de kom men Freja blev så förvånad när jag var där! Hon tittade på mig, som att hon undrade vad jag gjorde där... Men sen fick jag en stor kram! <3 Hon var lite förvånad, och undrade nog liksom vad som egentligen var på gång, men det märktes att hon var glad att vi kom. :)

Nu sover små älsklingar i sina sängar och även jag ska krypa ner.

Borta bra men hemma bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0