så tom....

Jag känner mig så tom, så otroligt tom på känslor. Allt står still. Det händer så mycket hemskt i världen men också så mycket sorgligt och svårt nära mig. Inte helt inpå, men ändå runt omkring.

Jag kramar mina barn extra hårt, extra länge. Jag pussar på dem extra mycket och talar om att mitt liv är fantastiskt just för att de finns. Jag ser på dem och tänker på de föräldrar som just nu vakar över sin lille pojke, och jag kan inte hindra tårarna från att rinna.

Jag känner mig så tom, ändå gör det ont i hela min kropp!

Kämpa, lille I!! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa med två grabbar. Leon och Mio.. Full fart.. Hur kul som helst att skriva.. Kram Gabriel..

2011-05-03 @ 07:07:53
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: vickan

Tack! =) Då ska jag ta och kolla in din blogg någon dag! =)

2011-05-04 @ 07:11:36
URL: http://hemligarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0