...

Sitter och väntar på att världens bästa man ska fixa färdigt kvällens tonfisksallad. ♥

Imorgon är det "förskolans dag" och då ska Lovis uppträda med förskolekompisarna utanför ICA. Hon är så stolt och vill att vi alla ska komma och titta. Då det är mitt på förmiddagen är det svårt för många att komma ifrån, men jag och gamlamormor ska stå i publiken. Idag bjöd vi även in pappa D och hans två små, och Lovis somnade nöjd och förväntansfull. =)

Även Freja sover i sin säng och jag och M ska krypa upp i soffan med lite mat. Ett par timmar är skönt att få för sig själva, det måste jag erkänna. Men om någon av tjejerna vaknar sen, framåt 23-snåret, så är det helt ok... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0