Har visst svårt att hitta tiden..

eller är det kanske lusten jag inte hittar..? Jag vet inte riktigt.. Vi jobbar, äter och sover känns det som. Sen börjar det om igen. Jag trivs bra på jobbet, härliga kollegor och arbetsuppgifter som jag finner meningsfulla. Men jag saknar min familj! Jag saknar att vakna sent med tjejerna, ligga kvar o kramas i sängen, äta frukost framför tv:n. Ta dagen som den kommer och njuta av tid ihop med mina små. Jag känner mig mest bara deppig just nu, jag trivs inte riktigt med livet så som deg ser ut nu. Hoppas att vi snart hittat rutinerna ordentligt så allt känns lite lättare! Hoppas också att våren hittar hit snart, är galet trött på vinter och snö! Vill ha sol, tussilagos, gympaskor och barmark!

Vi kan iallafall konstatera att Freja verkar trivas bra med sin nya vardag på förskolan. Hon gråter lite när vi lämnar och ibland kommer hon på det på dagarna, men överlag verkar hon trivas. Förra veckan var hon dock sjuk, så det har inte varit så mycket förskola än... ;) Nu har Lovis varit sjuk igår och idag, men imorn hoppas vi på att hela familjen är pigg o kry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0