En hel natt...?

Äntligen får jag gå och lägga mig! Håller tummarna för att det blir en hel natts sömn..

Idag hämtade jag Lovis redan efter lunch, sen åkte vi till stan tillsammans med mamma/mormor. Mysigt! Vi har strosat runt, fikat och Lovis har handlat, för egna pengar. Själv. Det är viktigt! :) Stora lilla hjärtat!!
Vi avslutade dagen med hamburgare hemma hos mamma, pappa o lillasyster A. Syster A och hennes kompis är Lovis stora idoler, hon älskar att få vara med dem. Och de är så fina och tålmodiga och leker med henne non stop! :) Idag har de likt mamma pappa barn, och kompis M (19 år) studsade glatt fram över golvet, på väg till 'jobbet' i vad som verkade vara en moped. En ganska så hoppig sådan... ;)

Nej, nu ska jag sova, hoppas på ett par timmars sömn åtminståne... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0