Det är mycket man ska lära sig!

Lilla Frejan! Slås varje dag av hur mycket det är man ska lära sig under sina första levnadsår. Frejas nyaste kunskap, eller kanske snarare vetskap, är att man ska blåsa om man slår sig. Det började med att hon slog sig på handen, och jag blåste. Och så roligt det var! ;)
Efter det slog hon sig själv på benet, tittade bekymrat på mig tills jag sa "kom då blåser jag". Då kom hon glatt med handen så jag fick blåsa.

Nu har hon förstått att man ska blåsa om man slår sig. Med undantag för den lilla detaljen att man ska blåsa på det ställe där man faktiskt slog sig.. ;)
Hon kommer alltid med handen framsträckt och vill att jag ska blåsa, var hon än har slagit sig.

Älskade knasfis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0