Sensommar deluxe!

Vilken galen sensommar det blev! Efter en ganska så tveksam sommar slog slutet på augusti och början på september till och levererade temperaturer över 20 grader näst intill dagligen. Värmerekord för året dessutom. Underbart! Och samtidigt lite stressande, måste jag erkänna att jag tycker. Det är ju ljuvligt att kunna åka til stranden i mitten av september, och faktiskt njuta av badet, att kunna släppa ut barnen utan en massa kläder, slippa regnkläder så länge som möjligt. Underbart att kunna promenera i solen och faktiskt kunna vara utomhus hela dagarna. Men jag gillar ju hösten. Jag gillar att kura ihop mig inomhus, med tända ljus och en filt. Och nu känner jag mig liksom tvungen att vara ute och ta vara på det härliga vädret.
 
Men idag åt vi mellanmål fort och packade ihop oss, och satsade på en eftermiddag på stranden. Jag badade inte, men tjejerna var i en hel del, allta helst Freja. Tror inte att hon var på land mer än 30 minuter, av de 3 timmarna vi var där. 😊
 
Alvar han har äntligrn slutat äta sand, så han njöt av att få greja fritt med både.händer och fötter. Så underbart att se honom upptäcka allt som livet har att erbjuda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0