Fredag igen!

Ja, veckorna går fort, varje fredag tycker jag det. Under veckorna sen är jag inte alltid lika övertygad, men så kommer helgen och då var det ju faktiskt inte så längesen sist...

Idag har Lovis haft hela gatans ungar här och jag älskar det! Älskar att höra henne och kompisarna leka, prata o skratta. Freja var tack och lov nöjd med att pussla tillsammans med mig. Ikväll har vi grillat kyckling, blåst såpbubblor och frusit på altanen, och nu sitter jag i min ensamhet med en godispåse, och tittar på Let's Dance. Marcus är på Sägnernas hus och lär sig nya buggsteg som vi kan dansa sen, och tjejerna kollar på Barda. Känns inte riktigt som fredag, men ändå lite härligt art ha hela soffan (för att inte prata om godispåsen) för sig själv! Jag har tänt ljus i fina ljuslyktor jag fick av mamma häromsistens. Fick dra ner persiennerna, för att myser skulle infinna sig. Sommarkväll!! (eller vårkväll iallafall. Fast det borde vara en sommarkväll!)

Imprn väntar marknad med fina vänner och barn på dagen, och på kvällen kommer andra fina vänner hit. Ser fram emot skratt och flams, natten lång. Planen är att de sover över, och när barnen somnat hoppas vi i tunnan en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0