Ingen ensamvarg!

Nej, jag kan återigen konstatera att jag inte riktigt trivs och känner mig bekväm när jag är ensam hemma. Igår åkte M på konferens med jobbet, han kommer hem imorgon igen. (Ja, alltså, barnen är ju hemma såklart... Men det är inte riktigt samma sak.) Jag har ju bott själv o sådär, men det var så längesen och nu är jag van att ha honom hos mig. Jag tycker verkligen inte om att vara ensam över natten!

Tjejerna somnade lätt igårkväll, Freja vid kvart över sju o Lovis vid åtta. De vaknar ofta nån gång på natten, och vi brukar då försöka få dem att somna om i sina sängar - helt enkelt för att vi tydligt märker att de sover bättre när de inte trängs med oss nu för tiden.

Men inatt har jag hämtar in dem bägge till mig, så imorse vaknade jag bredvid två härliga, sovande, tjejer! Och tur är väl att de fortfarande sover, med tanke på att vi var vakna mellan 3 och 4.30 inatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0