Arbetande småbarnsmamma!

Ja, det är ju så vardagen kommer se ut ett par år framöver; jobba - hämta barn - lite mys - kvällsmat - gonatt. Men det är verkligen inte roligt!

Idag fick vi en mysig promenad hem, tjejerna o jag. Sen åt vi kvällsmat framför tv:n, vi målade en stund och sen var det dags för läggdags. Lovis somnade på stört, Freja ligger fortfarande o krånglar lite i sin säng då hon sov 3 (!!) timmar på dagis idag. Vi har sagt att hon får sova till hon vaknar, för hon brukar sova 1.45 som mest... Får mig begränsa det en aning... ;)

Jaja, de börjar inte förrän 11 imorn, så det är inte hela världen!

Själv ska jag nog gå o lägga mig, är galet trött idag! Håller tummarna för att Freja somnar snart så hon inte ropar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0