Välkommen!

En ny liten tjej har kommit till världen! Inte bara till världen i stort, utan till "min värld" - allra finaste J och D har fått en liten! <3

Jag är såklart alldeles överlycklig för deras skull, men känner också lite sådär avund. Det är verkligen magiskt, första tiden med en nyfödd! Man vet inte alls vem det är man träffat, har ingen aning om vem det ska bli. Men man vet att man älskar detta lilla knyte helt galet mycket, på en gång! <3

Jag älskar verkligen den där allra första tiden, när man bar vill titta på sin nya lilla son/dotter och dagarna försvinner utan att man har gjort något annat. När kärleken förundrar en varje vaken sekund och man varken har tid eller lust att göra något som inte handlar om den nya lilla människan.

Men i all känsla av avund är jag allra mest så glad att Mini äntligen är här och längtar tills vi får möjlighet att träffa henne!

Så välkommen, Mini! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0