Jobb, jobb och jobb. Och så lite familj på det!

Ja, så är det bara en dag kvar på denna jobbveckan. Jag önskar att jag kunde säga att det gått fort... och ändå består denna vecka endast av fyra arbetsdagar! ;)

Det funkar iallafall, jobbet känns roligt, kollegorna fina och om inte annat så är det fullkomligt ljuvligt att höra små fötter rusa mot dörren såfort jag sätter handen på handtaget, typ. Glada små älsklingar som ropar "mamma" och inte kan bli nog kramade o pussade på under kvällen. <3

Imorn med, sen en dag extra lång helg. Då har jag lovat Lovis att vi ska leka skola, och leka med trollen. Och hon i sin tur har lovat att jag minsann ska få vara det finaste trollet, det med rosa hår. Ser med stor förväntan fram emot detta! :)



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2012-01-12 @ 22:52:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0