Det går fort!

Ja, helgerna alltså. Nu är ännu en helg till enda och imorgon väntar en ny vecka med jobb..

Imorgon är det också dags förr lillskrutt att börja inskolning på förskolan. Känns konstigt, avlägset på nåt vis - trots att det faktiskt är dags imorn! Jag tror (eller hoppas jag bara..?) att hon ändå kommer klara det bra; hon är tuff, som J uttryckte det. Och det är hon, hon står på sig inför storasyster och hennes kompisar. Hon säger ifrån och låter ingen sätta sig på henne. Samtidigt är hon ömsint och vän, och glad! Hon älskar fart och fläng och kommer säkert att finna sig väl tillrätta. Men ändå, det känns liksom sorgligt att hon redan är så stor! Fast egentligen tycker jag inte att hon är så speciellt stor alls... Mitt lilla hjärta!!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0