Året som var...

Nu är 2011 slut, ett år som för min personliga del har varit otroligt bra! Jag har varit mammaledig och dagligen fått njuta av mina två ljuvliga tjejer, fått se dem utvecklas och ta del av allt vad livet har att erbjuda. Fått höra Lovis fantasier, idéer och funderingar, vi har träffat Petronella och Lovis har börjat att ensam vara hemma hos kompisar och leka. Vi har fått se Freja gå från en bäbis som just lärt sig sitta till en självständig, stark liten tjej med mycket integritet och vilja. Hon har lärt sig att säga ifrån och stå upp för sig själv men samtidigt ser vi att hon är kärleksfull och ömsint.

Hemma har vi renoverat barnens båda rum, hallen och tvättstugan. Vi har byggt staket och lekstuga samt ordnat gungställning. Vi har fått iordning garageuppfarten och bytt altantak.

M och jag har fått flera roliga helger på egen hand då året bjöd på inte mindre än fyra bröllop! Vi har firat 8 år som par och 5 år som gifta.

Jag tog mig igenom Gustavs 5-årsdag, vi har firat Frejas allra första födelsedag och Lovis fjärde! Min äldsta syster har förlovat sig och min yngsta tog studenten.

Nu har vi välkomnat 2012, tillsammans med fantastiska vänner! Nyårsafton tillbringades med 13 vuxna och 7 barn i åldrarna 7 månader till 4 år - med andra ord en livlig kväll... ;) Men vi konstaterade att sålänge kaoset är glatt så är vi nöjda.. ;)

2012 bjuder på flertalet nya små knattar runt omkring oss, den första vilken dag som helst! :) En bröllopsfest som vi vet, och troligtvis en eller annan 30-årsfest. Och så ska ju jag börja jobba och vi ska lära oss vardagen med jobb och två barn på förskolan...

Gott nytt år, till er alla som tittar in här!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0