Nya tag..!

Ja, imorse hade stor del av snön på vår gräsmatta smält bort och genast känner jag att lite ork kommer tillbaks! Nu finns det hopp om våren! ;)

Jag inser mer och mer för varje år hur mitt humör påverkas av vädret och årstiderna. Konstigt egentligen, att det kan bero på sådant.

Torsdag idag och snart är veckan slut. Jag undrar om jag kommer komma dit där så många verkar vara; att man tycker att veckan består av måndagar och fredagar. Jag tycker bara att det är måndagar... ;) Helgerna går galet snabbt och veckorna känns långa.

Igår hämtade min mamma tjejerna. Vad hade vi gjort utan henne? Det är lyx att kunna åka raka vägen hem och mötas av glada nöjda tjejer!

Underbara små tjejerna, som en gång för inte så längesen var såhär små!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0